Tuesday, March 19, 2013

И започнува денот полн со обврски... Мојот аларам Сара :) кој ме шлапка по лицето и секој ден ми вели " мамо станииии" :)))...Па да се нараниме, играме и конечно да се спремам за на работа... и секако пред се да направиме една слика за нашиот моден блог..
    Овај пат акцент се моите хулахопки кои ми ги подари мојата драга другарка Анила и која ги довлечка од Турција само за мене...Преовладува црната боја...незнам баш зошто затоа што некако моите комбинации се раѓаат спонтано баш во моментот кога се облекувам..и доволно е да одлучам едно парче што сум решила да го носам да ги повлече сите други останати..
   Тоа е тоа за овај пат...а за следен.... ќе видеме. Убав ден!!!
   

6 comments:

  1. odlicni hulahopki,vpecatlivi i moderni

    ReplyDelete
  2. Hehe, i jas imam alarm doma!:)
    Edno nasmeano bebe sekoj pat me budi mene i soprugot!
    Pozdrav

    ReplyDelete
  3. Sakame poveke sliki, probaj sl pat da slikas i detali;)

    ReplyDelete